Julhandla

Hejsan igen!
Väntar på att tiden ska gå, måste hem till mamma men har glömt nycklarna och hon är inte hemma.
Skulle ha gått på bio med lillesyrran men det blev inställt, får ta det efter jul ist. Appropå jul, det känns verkligen inte som om att det är julafton om 3 dagar, ellerhur? Visst snöade det men nu har det smält bort, ganska onödigt.


Imorgon ska jag ut och handla mina julklappar, har inte ens bestämt vad jag ska köpa till tex min pojkvän eller min pappa. Det lär bli svårt och trångt, vem mer än jag tänker liksom att dom ska bege sig ut 2 dagar innan julafton och julhandla, jo ALLA! men för mig är det ett måste, får ju min lön då.
Har ni några tips om vad jag kan köpa till min pappa (42 år) eller min pojkvän (20år) i julklapp? Skulle vara snällt med lite komentarer så att jag får lite idéer.

Se ya! (h)


.

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback