Våffelkväll

Idag har jag och eleonor bara tagit det lugnt, vi har masserat varandra och gått en liten promenad ner till centrum där vi mötte upp Karin och Tanja. Gick sedan hem till mig för att Karin skulle låna min svarta klänning tills imogron. Efter en liten pratstund i mitt lilla rum följde vi med dom till tunnelbanan igen.

När jag kom hem var datorn upptagen så jag la mig i ett varmt bad och läste min bok som jag int är klar med ännu, haha! Sedan kom eleonor (igen!) och emilie över för att sy upp en klänning som emilie hade köpt.

Sitter nu och äter våfflor med pablo! MYS! imogron är det nyår och jag har ännu inte bestämt mig för vad jag ska göra :/ har två alternativ men det lutar åt det ena :)

.

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback