han sov..

Jag blev inte ensam. Åkte till mamma och Pelle så nu siter jag här med Pelles bärbara dator och mamma och Pelle är ute med Disa (hunden). Vi har just ätit god middag och när dom kommer he ska vi kolla på film, sen blir det nog hemgång för mig, Pablo ska komma efter bion och jag känner att jag vill vara hemma när han kommer. Haha roligaste vid middagen var när mamma berättade om när hon, Pelle och Johan (Pelles son) satt och tittade på Kalle och chokladfabriken, då hade Pelle suttit och läst vad dom sa eftersom att Johan inte förstår engelska (dom visste inte att man kunde göra svenskt tal), men iaf, då hade han även sjungt när dom sjöng på filmen HAHAHAHA, och när filmen var slut så visade det sig att Johan hade somnat och att Pelle hade suttit och läst och sjungit i onödan hahahaha. Det tyckte iaf jag var ganska roligt.

Bloggar mer när jag kommit hem sen, ha en bra valborg allihopa!


.

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback