Hand i hand eller sex?

Tittar just nu på lustgården, eller inte just nu för nu är det reklam. Men jag gillade Tildes fråga som löd: Skulle du välja att ha sex med Brad Pitt och ingen fick veta om det, eller skulle du gå med honom hand i hand en hel dag och alla såg det? Jag skulle gått hand i hand, vad skulle du göra?

Fast jag skulle föredra Cristiano Ronaldo, kan man vara mer läcker? ;)

  
Vem är hetast?

.
Postat av: fröken Främling

hhahah håller med.. Tycker Brad Pitt var ett lite dåligt exempel med tanke på att han inte längre alltid är den heta killen, om man säger så.. :)

Postat av: Anonym

BRAD PITT är garanterat hetast av dom två.. tss (: ohjaaa!

2007-04-11 @ 23:23:00
Postat av: Anonym

HAND I HAND..

o aa Cristiano Ronaldo .. :D

2007-04-12 @ 00:33:01
Postat av: Anonym

Wentworth Millerrrrrrrrrr hetast hetast hetat även han som ska spela hans broder.. linkon FAN vad dom är heta ! dom skulle jag gärna gå hand i hand med:D

2007-04-12 @ 11:00:35
Postat av: Anonym

ingen tar Brad Pitt i filmen "troja" helt ärligt, kan man bli mer het? hans kropp är något man dör för!!

(hand i hand) :)

2007-04-12 @ 20:49:47
Postat av: Anonym

jag tycker nog ronaldo, men annars miller och hans boror iprison break! dem är så fruktansbärt fina haha, (tycker om din blogg)

2007-04-13 @ 22:12:00

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback