igår och idag

Igår hann jag inte skriva eftersom att Pablos internet inte fungerade.
Gårdagen var verkligen en påminnelse om att det snart är sommar, Pablo och hans vänner var nere och spelade fotboll i centrum, jag och Claudia var nere och kollade på och det var det fler som var. Så var det förra sommaren, det var sol, fotboll, och publik och alla är så trevliga. Claudia åt glass och jag satt med en cola och en smartisrulle :)
Efter spelandet så gick jag och Pablo och hyrde 5 filmer som man kan ha i en vecka, det blev
Save the last dance, Hajar som hajar, The new guy, Ett hål i mitt hjärta och Tonårsliv. Såg the new guy igår och den var helt okej, får väl en 3+. Håller nu på att se save the last dance och den är grym, har sett den innan och den får 4+.

Idag var jag och kollade på Evelinas fotbollstunering med Pablo och Pappa, dom förlorade 2 matcher, vann en och spelade en oavgjord. Hejja Evelina! Ska fortsätta titta på filmen nu. Ha det så bra :) 

.

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback