irriterad dag

När jag väl kom till skolan idag så fick jag reda på att vi inte hade några lektioner, jag blir så irriterad på sånt, kandom där jävla lärarna inte skriva på skolans hemsida när dom är sjuka.
Jag blev iaf lite gladare när jag fick tag på eleonor och sa att hon skulle följa med mig in till stan för att titta på jobbskor till mig. Sedan gick vi in på cubus där jag köpte en t-shirt och sedan köpte jag ett par skor på din sko. Vi vandrade sedan vidare till Gina tricot där jag hittade en jättefin gul "tunika", jag funderade på att köpa den men så tänkte jag: Nej alla kommer att ha den, eftersom att alla redan har allt från GT.  Men jag stod där och velade och efter ett tag så bestämde jag mig för att köpa den ändå, det blir ju vad man gör det till, eller hur är det man brukar säga? Väl framme vid kassan så kan jag inte köpa den eftersom att jag inte har tillräckligt med pengar på kortet, åh jag fick raseriutbrott (naturligtvis inte på henne som jobbade men utanför). Men nu har jag bestämt mig för att glömma den "tunikan" och vara glad över det andra jag köpte :)

.
Postat av: Anonym

asså du gör det till värsta saken fan!

2007-04-11 @ 21:44:41

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback