klänning och skor

Har köpt en studentklänning nu, den jag skickade efter var för stor. Det blev en rosa liten puffklänning från Vila. Köpte också ett par svart skor. Eleonor och Lizzan var med mig till farsta men innan det var jag med pappa på Ikea, helt sjuk med en korv med bröd och hur mkt läsk man vill för 10 kr, mums!
Vi flickor följde sedan med pappa till Intersport där jag praktiserade och han fick 30% rabatt för att jag var med :)

Nu ska vi (lizzan jag och elli) åka till salem och kolla när pojkarna spelar fotboll, sedan blir det hem till mig. Min kusin fyller 20 imogron så jag och pablo ska dit, mamma och angelica åkte dit redan idag. Så det blir en mysigt hemmakväll helt ensamna!

.
Postat av: Karin

jorå:)

Postat av: crazypill

hoppas kvällen blir perfekt då! =)

2007-04-06 @ 16:48:58
URL: http://crazypill.blogg.se
Postat av: Maria

vad kul att du har köpt din studentklänning :)

2007-04-06 @ 17:56:46
URL: http://fashionstars.blogg.se

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback