sakta men säkert tillbaka på fötterna

Igår var första dagen jag kände mig lite bättre, nu känns det okej. Har bara lite huvudvärk och ont i halsen. Känner mig ifs gansla utmattad också, har nästan inte ätit någonting sen i tisdags, bara lite potatismos och en brödskiva. Tv-programen som jag har sett om och om igen är väl ungefär Vänner, sjunde himlen och Joey.
Såg filmen Derailed och den var grym! Har du inte sett den så se den nu, Jennifer Aniston och Clive Owen är helgrymma. Tara Road är också en av filmerna jag har sett när jag har varit hemma, den var också bra, 3+.

image209image210image211image212image215
image214

.
Postat av: Karin

tack:) där har vi en film jag inte sett

Postat av: Malin

Den var rätt bra Derailed :) tråkigt att var sjuker.. men tur att det iaf inte är fint väder ute! krya på dig!

2007-04-20 @ 15:00:04
URL: http://thisismyown.blogg.se

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback