valborg, ensam?

image247Och så var det valborg, och jag är väl typ den ändå som inte vet vad jag ska göra, ifs så tycker jag inte att valborg är något speciellt men det kommer typ sluta med att jag sitter helt ensam hemma och titta på tv haha.

idag i stan så köpte jag iaf mitt löshår och klämmor till det, så nu har jag det i håret. Det sköna med klämmor är att jag kan ta ut och sätta in löshåret när jag vill, då slipper jag sova med det.
Jag köpte också en hand-och-nagelkräm och åt på kungshallarna, ris med kyckling och curry :)

Åh nu kom jag på att jag köpte solo som jag ska lägga mig i ett bad och läsa, gud så mysigt. Sedan får jag väl ta och ringa nån av mina vänner och kolla vad dom ska göra ikväll, vill verkligen inte sitta hemma helt själv :p

.
Postat av: Anonym

ååh vart och hur mycket kan man köpa sådant löshår.. är dte bra.. hur fungerar det:P ser det verkligt ut ihih:P= hoppas du kan svara
kram tess

2007-04-30 @ 19:51:12
Postat av: Michaela

Tess: Man kan köpa löshår på taj Mahal, dåfinns det både äkta och oäkta hår, jag skulle föreslå äkta eftersom att du då kan behandla det som vanligt. Den längden jag köpte kostar 450 kr och det går ungefr lite längre ner än till halva ryggen, men det går ju att klippa av. Man kan antingen limma fast håret i ditt eget hår eller så kan du sy in det, då gör du som flätor under året och syr sedan in löshåret. Jag har sytt på mitt löshår på klämmor (4 stycken) som kostar 80 kr (går också att köpa på taj mahal) och så sätter jag i klämmorna under håret. Då kan jag ta ut och sätta i håret när jag vill.

Om det ser verkligt ut, det beror på om du hittar en färg som är lik din egen, jag har nmmer 5 på mitt löshår och det pssar perfekt till mitt eget hår, men på de flesta så ser det äkta ut.

KRAMAR MICHAELA

Postat av: Jennie

Du får ha en trevlig valborg :) kram

2007-04-30 @ 22:43:25
URL: http://unreal.blogg.se
Postat av: tess

okaaj:) jätte bra svar! tack.. och super blogg!

2007-05-01 @ 00:44:41

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback