Vem är du?

Innan jag börjar åka till skolan (som jag älskar eftersom att jag åker buss, och att sitta på bussen med musik är livet) så vill jag också veta vilka mina läsare är :) Som alla andra haha! Om ni vill (skulle vara tacksam) så skulle ni kunna skriva:

Namn?
Ålder?
Stad?
Hur ofta läser du min blogg?


Tack på för hand och ha en superdag!

.
Postat av: chicas

Hanna
17
Borlänge
Lite då och då :D

Postat av: Petra

Petra
18
Uppsala
Hela tiden. fast du uppdaterar lite dåligt ibland!

2007-04-11 @ 13:11:04
URL: http://stellae.blogg.se
Postat av: anna

Anna
16
Bagis
Varje dag, om inte mer :)

2007-04-11 @ 13:21:33
Postat av: Lisa

Svar från min blogg: Hej :) Du undrade hur man gör bloggbilden större här kommer mitt svar som kanske inte kommer vara så förstårlig: Jag har fått hjälp med hela min design på min blogg men jag ska försöka berätta hur de gick til att få bilden stor: Nr 1 måste du ladda upp bilden på ett sätt som du laddar upp vanliga bilder till din blogg, ta sedan HELA html-koden för den bilden(inklusiv kodmallar- där måste du se till att du hittar rätt plats. Klistra in koden där och spara. Sen måste du länka bilden till där du har informationen om dig. Det gör du lättast genom att ta html, de får du när du klickar på du nurvarande bild, koden finns längst upp där du vanligtvis skriver adress till sidan som du vill till. Sen tar du den koden och lägger den innan koden för bilden och använder LÄNK koden, glöm inte att ta med allt (det vill säga

Postat av: denise

Denise, 17. bagarmossen. Lite då o då. men d vet du ju redan ;)

Grattis till jobbet förresten! :)

2007-04-11 @ 14:32:37
URL: http://danajs.blogg.se
Postat av: Annika

Annika
14
Stockholm
oftast flera gånger varje dag.

2007-04-11 @ 15:03:17
URL: http://www.TheAnnika.blogg.se
Postat av: x

sara
16
sthlm
flera gånger per dag, även jag håller med om att den är lite dåligt uppdaterad ibland... Din blogg e ju så bra att man hela tiden vill läsa mer och mer.

2007-04-11 @ 16:30:43
Postat av: Anonym

Malin, 18, sthlm, lite då och då

2007-04-11 @ 16:45:23
Postat av: Anonym

sara,17,skarpnäck. varannan timme typo! jätt bra blogg men uppdatera mer :D

2007-04-11 @ 17:50:41
Postat av: Anonym

anna, 17, skarpnäck.. fleragånger dag! jätte bra skrev mer :D

2007-04-11 @ 17:53:34

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback