Lite av kreta

Nu är jag hemma igen. Kom hem i fredags kl 01.40 så den dagen tog jag det bara lugnt. Igår var jag och Pablo hos mina kusiner på kräftskiva. Men det är nog inte det ni vill höra om nu...

..på kreta var det underbart, ärligt talat så trodde jag att och och pablo skulle få fnatt på varandra men vi bråkade inte en enda gång, allt var perfekt. Den här veckan är nog med på min lista över de 5 bästa sakerna jag har gjort i mitt liv, hitills! Vi åt jättegod mat, solade och badade, shoppade och spelade yatzy haha. Tyvärr så fanns det inte så jättemkt att shoppa där men jag fick iaf med mig en vit klänning, ett par örhängen och en klocka. Sedan köpte jag massa saker till familjen men jag gjorde totalt av med ca 5000 på hela veckan, inkl mat, solstol och allt sådant.

Just nu sitter jag hemma hos pablo och han ska iväg på match, men när jag kommer hem senare idag så skriver jag lite mer och kollar om jag kan få in några bilder kanske.



Kram så länge :)

.
Postat av: Anonym

Kulllllll:D Jaaa bilder vore super!

2007-08-12 @ 12:46:08
Postat av: Gullstrand

Kul att du är tillbaka! : )

Postat av: Jörgen

Har du sett filmen "Pledge this" med Paris Hilton?
Det har vi...läs om den på TheGuide!

2007-08-13 @ 21:10:10
URL: http://www.TheGuide.nu

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback