dagen innan julafton

God morgon.

Idag känner jag mig ganska så stressad, även fast jag inte har någion julkänsla så är det mycket som ska göras idag.

  • Köpa de sista klapparna - klart!
  • Göra knäck, mums!
  • Städa
  • Julpynta det sista
  • Hitta kläder som jag ska ha imorgon - klart!
  • Slå in de sista klapparna - klart!

Ska bara äta frukost och sedan gå ner och möta syrran vid tunnelbanan. Hon är hos pappa just nu och jag är hos mamma så vi får mötas på vägen. Malin möter vi i stan utan Åhlens :) Jag har bara 2 personer som jag inte har köpt någonting till nu men jag har som sagt några som ska få lite extra klappar!

Lite senare idag tänkte jag tipsa om lite fina julkläder att ha på sig imorgon :) missa inte!

Önska mig lycka till i julvimmlet, KRAM


.
Postat av: Kenza

svar: nix det gör jag inte ;P

Postat av: Emelie

Saknar dig massor babe

2007-12-23 @ 15:38:39
URL: http://mellemus.blogg.se

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback