en ny liten älskling

Jag har inte hunnit sitta vad datorn så jag vill börja med att fråga om ni alla har haft en bra jul, jag hoppas iaf det :)

Jag orkar inte sitta och skriva allt jag har fått men jag har fått en liten ny
älskling iaf. Det är med mp3-spelare, en rosa. Den är så söt och fin, en liten älskling från min stora älskling - tack P.
Det jag gillar mest med julen är all den goda maten, egentligen är det ju bara samma mat man äter annars, det mesta iaf, men allt tillsammans och fint dukat får allt att smaka bättre - eler hur.

Snart är det nyår och jag vet inte vad jag ska göra ännu, det lutar åt at åka hem till alexandra med gamla vänner från skolan och äta middag och sedan lite party, men får se.

Just nu sitter jag och kollar på avsnitt från en serie som jag fick i julklapp (säger inte vilken för det finns alltid knäppt folk som berättar saker ur serien då) så jag kommer nog sitta uppe ett tag till.

KRAM

.

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback