fotbollsmössa, ett alternativ i år också?

Kom nyss hem efter en lång resa, kallt som f*n.

Fick sluta 15 min tidigare idag så jag och Gulay satte oss ner och vilade fötterna samtidigt som vi åt lite, tjokcisen själv (Gulay) åt en flurry samrtis och jag åt min älskade grillad gourme, har ni inte testat den så bara måste ni det - jag tvingar er! Fick vänta 7 minuter på bussen i denna kyla, jag förstår inte hur det har blivit så kallt på så kort tid, det var -4 när jag åkte hem och jag höll på att frysa öronen av mig seriöst. Jag måste skappa mig in mössa men jag passar inte i mössor. Jag har ifs hittat en som jag passar i, en såndär med päls ungefär men den är så vågad tycker jag. Alla som använder dom passar i dom men jag är väl för feg för att ha den. Jag vet att om jag skulle köpa den så skulle jag aldrig våga använda den. Det var bättre när jag spelade fotboll och fick en mössa därifrån som man skulle ha på träningen, då kunde man ha den annars också och skylla på att han hade fått den från fotbollen och att man inte orkade köpa någon annan eller att man skulle på träning på kvällen så att man inte orkade ta "sin andra" (som man igentligen inte har). Man kan ju tycka det låter äckligt att ha den mössa man tränar i, men man tvättar den eller så har man den inte ens på träningen för det blir för varmt eller så börjar den kila - tro mig, dom som spelar fotboll förstår vad jag menar.

Ska nog ta och kolla på bee movie, någon som har sett den, är den bra? Ska nog göra popcorn också, mums! KRAM


.

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback