fredag!

Godmorgon.

Inatt har jag sovit jättebra, kan ju bero på att jag sovit ensam inatt och inte med någon som tar upp hela sägen haha. Jag kan inte fatta att det bara är 3 dagar kvar till julafton, min julkänsla är nere på noll. Lite snö skulle ju inte skada och attfå sluta tidigare för att åka in i vimlet av människor för att julhandla skulle nog få upp pulsen lite iaf. Men seriöst, finns det över huvud taget någon som har julkänsla?

Idag slutar jag 16, mys! Ska direkt in till stan och köpa present åt My och sedan ska jag hem och göra iordning mig. Det blir först middag hemma hos henne och sedan drar det iväg till Café Opera, det är dock 23årsgräns där idag men sist jag var där så var det också så men vi kom in ändå, behövde inte ens visa legg, kanske pga att vi är tjejer, f*n vet jag haha.

Måste fixa mig inför jobbet nu, bjuder på en bild på mig och mamma, visst är jag söt?

image470

KRAM

.
Postat av: C

Din mamma är väldigt lik dej!

2007-12-24 @ 21:10:52

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback