hejdå skogås

Det blev en lång kväll igår, det började med att jag mötte upp andrea i slussen och vi åkte hem till  mig där jag tog en snabbdusch, klädde på mig och sminkade mig. På vägen hem till melle så köpte vi tequilamix och redbull och sedan begav vi oss til skarpnäck med alltihop (som var väldigt tungt).

Vi åkte från melle vid 22.30 tiden och var framme vid claras ungefär runt 23.00 och som tur var så jobbade gulliga peter så han tog in oss och bjöd oss på massa drinkar, så snäll(!) Efter x antal drinkar så förvann melle och sofia och det vosade sig (efter att jag hade gått ruht själv i 1 timme) att melle hade blivit utkastade och att sofia hade följt med. Andrea försvan också och jag hade hennes mobil men som tur var hittade jag henne till slut. Klokan 02.00 mötte jag raida och assrin vid nattbussen mot skogås och vi åkte hem och började titta på film, "she´s the man" som är hur bra som helst, var llänge sen jag skrattade så mkt till en film. Gick och la oss vid 05.30 tiden och imorse kl 12 ringer pappa pch säger att han är på väg för att vi ska flytta alla mina saker från skogås hem till bagis igen, så jag fick hasa mig upp och packa ihop det sista. Så efter 2 rundor fram och tillbaka var det hejdå til skogås, känns lite sisådär, men det kommer nog gå bra för mig här hemma :)

det lutar åt utgång ikväll igen men jag är verkligen inte alls taggad, har ingen lust men jag och melle har (tydligen) lovat lizzan så vi får hålla på det, men det kommer inte att bli någon dricka för min del, bara en hel del skaka rumpa! :)

.

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback