In it to win it

Tittade just nu Bring it on - In it to win it, den var inte så värst bra. Killen i filmen var ifs mycket söt men annars var den ganska seg. Men det är klart, ingen kan slå min favoritfilm, Bring it on - all or nothing, den bästa filmen ever, iaf enligt mig (a)

Nej nu väntar jag på att eleonor ska komma, vi ska titta på Gossip girl och tjocka oss. Ska försöka vara uppe länge ikväll så att man vänder på dygnet lite, man måste ju hålla sig vaken imorgon, iaf till 12slaget haha men det kommer jag nog inte att ha några problem med, eller vad tror ni?


image479image480 image484image485image482

image478

Har ni sett den, vad tyckte ni isf?

KRAM

.
Postat av: tilda

den vill jag see :D

Postat av: Jennifer

Den är super bra (a)

2008-01-05 @ 10:08:27
URL: http://JenniferNordberg.blogg.se/

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback