julklappar

Jobbade endast 2 timmar idag, det var väldigt skönt, nu är jag ledig tills på torsdag då jag börjar jobbet som vanligt igen. Åkte in till stan direkt efter jobbet och handlade lite juklappar, det var faktiskr mer folk där igår än idag men det är ju så himla varmt att gå inne i butikerna. Man vill bara slänga alla påsar man håller i och sedan slänga iväg jackan och bara gå och kolla i lugn och ro, usch för varma vinterjackor i butiker. Jag fick iaf tag i mycket fina saker som jag är väldigt nöjd med, har nu ca 3 julklappar kvar men ska nog köpa lite extra till vissa personer som är snälla ;)

Har just slagit in alla de köpta julklapparna och jag är verkligen sämst på att slå in saker. Jag tänker mig att det ska vara jättefint, har en bild framför mig och sen blir allt bara kaos ändå. Finns det inte folk som typ är experter på att slå in klappar och tar mycket betalt för det, jag har för mig att jag har sett det på tv.

Melle och eleonor är på väg till haninge på någon fest och dom vill att jag ska följa med. Jag hade ifs velat träffa en viss eprson såhär innan jul men det får bli efter. Så jag funderar på att åka dit men jag har verkligen inten ork känner jag. Vill verkligen inte sminka mig och fixa mig, grejen är väl att om jag åker dit så kommer jag inte fixa mig särskilt mycket men melle snackade någonting om utgång efter så jag får väl se, har ifs pengar men dom ska gå till klappar och sedan till massor med saker på mellandagsrean!

KRAM

.

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback