myskväll

Det är lite komiskt att jag sitter här och tittar på datumet på datorn och till min förvåning ser jag att det är julafton imorgon haha. Känns helt skumt. Det blir ju igentligen i övermorgon eftersom att jag inte har sovit ännu men jag ska snart hoppa i sängs. Juttan, Jessica och eleonor gick nyss härifrån, vi har suttit och spelat spel och ätit popcorn. Först blev det robinsonspelet och sedan blev det kort. Jag vann två av spelen och jag är väldigt stolt.
Ska in till stan med Malin (kusin) och Angelica (syrran) och köpa de sista klapparna imorgon (eller idag).

nej nu är jag för trött alltså, glöm inte att
rösta på världens vackraste kvinna! God natt och KRAM

.
Postat av: Sabine

Det känns inte som att det är julafton imorgon..


Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback