sjuk :(

God morgon.

Jag var sjuk igår, fick feber från ingenstans på jobbet och var helt död så var tvungen att åka hem, kändes som att jag skulle spy, usch! Så jag kunde inte skriva ngt igår, la mig i sängen när jag kom hem kl 15.00 och gick upp på morgonen 09.00. Har suttit och tittat på avsnitt från serien jag kollar på, och nu ska jag snart in till stan och köpa lite saker til nyår, får se hur länge jag orkar vara där.

yannike: Jag har clips men har dom verkligen inte hela tiden. jag brukar ha dom när jag känner för det, men oftast när jag går ut eller som nu på julafton. Det är så skönt att inte behöva ha det när man sover eller tvättar håret :)
Vill du veta mer läs
här.


.
Postat av: tilda

vad jobbigt att du e sjuk! krya på dig ♥


Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback