träningsmickan!

Svar till LouiseS.A: Jag jobbar på donken i Nacka.


Viken jobbig dag på jobbet idag, skönt att få komma hem. Jag fick lära mig lite av köket idag och fy fan vad varmt det var, duscha är prioritet ett efter det här inlägget(!). Jag fick stå på boppen och göra chicken burger och Mcchicken mm och det var faktiskt ansträngande. Som tur var stod jag inte det det var rush så det var helt okej ändå. Nu ska jag bara ta det lugnt, torsdag, vilket betyder att tvn inte har någonting bra att erbjuda, suck! Men ska nog ändå göra popcorn och ta lite cola (vilket jag måste sluta dricka på jobbet, annars kommer jag få hål i tänderna).

Jag vill börja gymma, eller träna, fan jag har ingen ork känner jag. Någon som vet något bra och billigt gym. Eller någon aom har något tips om att träna hemma själv? Det skulle vara skönare, jag vill köpa ett löpband, fatta skönt att gå upp en halvtimme tidigare och sställa sig på löpbandet och gå lite och sedan småspringa innan frukosten, sedan ta en lång dusch och äta en riktigt god frukost. Jag tror man skulle må bättre hela dagen då, men skulle ju komma igång liksom. Jag skulle nog få överenergi så jag skulle springa omkring på jobbet och sjunga, fast det gör jag ju ändå haha.

Nej kära läsare, ska hoppa in i en dusch. Skriver nog senare, KRAM

.
Postat av: Louise.S.A,

Svar: Åh du får ta och kolla in youtube.com, där finns hela avsnittet. Eller så går det säkerligen en repris.

Whooho, härligt att du tog med svaret på min fråga över själva texten. Det var smart och snyggt gjort.

Hade också gärnat vela börja gymma, men det är ingen idé att betala en avgift som är över normal lön i Sverige (ungefär) när man ska vara kvar i 2 månader till.

Ha de!
Kram Louise

Postat av: elli

syyynd för det va skit kul att få upp alla minnen från den tiden :P

2007-12-20 @ 21:46:35
URL: http://ellinorak.blogg.se
Postat av: Karin

tack ha en mysig kväll:)

2007-12-20 @ 21:57:22
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback