trött morgon

Jag är så himla trött, jag åkte ifs hem ganska tidigt igår men nu är jag så trött och sliten så det finns inte. Ska jobba extra 2 timmar idag också och efter det ska jag in och köpa julklappar. Jag har panik för jag vet inte ens vad jag ska köpa, så jag kommer springa runt som en irren höna i stan idag.

Café Opera är som jag har sagt och kommer alltid att säga - sämst! Det är bara en massa äldre killar (som raggar på en) och tjejer (som tror at dom är jättespeciella för att dom är där) som går dit, ooch sedan vi lite yngre som firar en kompis eller som tror att Cafét är något speciellt. Jag gillar absoult inte deras musik och det är nog det som irriterar mig mest. 
Lånade lite av en kompis parfym, Gucci Rush, och jag stinker fortfarande hur mycket osm helst. Ska in och ta en dusch och sedan klä på mig och dra till jobbet.

Glöm inte att
rösta om världens vackrast kvinna :) KRAM

.
Postat av: Sabine

Usch jag hatar att vara trött och sliten.


Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback