bowling!

Ja visst har naglarna växt ;) eller inte haha. Jag undrar hur ofta man ska sätta på den där oljan, det står inte. Men har tänkt kanske varanan dag eller något sånt.
Igår blev det bara att vara hemma och baka muffins och titta på "mathilda" med pablo och mammsen, inte så mkt mer än så förutom att jag var och åt middag hos farmor innan.

Om en timme ska jag åka till solna för att kolla in dansen med syrran och på vägen hem ska vi troligen sola. Sedan blir det bowling med systrarna och kanske pappa. Ska senare på kvällen hem till pablo och titta på prison breaks 15 avsnitt, mys!

.
Postat av: Anonym

Jaag bara älskar att läsaa din blogg och jag känner dig lixom inte äns vet bara att du gick i bergholm..:P bloggen är så bra du är så social :D

2007-02-03 @ 17:15:56
Postat av: Michaela

Tack så mkt, vad kul att du tycker om att läsa den. Fortsätt med det ;)

/ Michaela

Postat av: Anonym

HAHAAH du har inget liv bre.. skaffa liv yaoo du har inet skit bre..säg mig haru privat liv yaoo?! hahaha skojare berätta också när du prutta och går på toa! haha skojare. Håll reda mer på din kille bre, hahahaah!

No life ;)!

2007-02-03 @ 21:45:18
Postat av: Anonym

Yees det ska jag absolut göra! =D flera ggr om dag kickar jag in här:P

2007-02-04 @ 00:02:21

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback