därför gör jag det / kortfattat

till alla er som tycker att jag är helt knäpp, slampig, mm pga att jag är med i moore. Jag gjorde detta för att jag vill, kanske för att jag ville få bekräftelse, eller egentligen så kan man inte få det, eftersom att dom retuserar bilderna så mkt. Jag skickade in min bild till dom pga att jag skulle se vad dom skulle säga, jag är inte en skitsnygg blondin med jättebröst. Jag är en vanlig brunett men "normalbröst". Men dom tyckte att bilderna blev bra och ja, jag blev glad. Förstår egentligen inte varför jag berättar det, men ni kanske ville veta.

.
Postat av: Anonym

Du är jätte fin på bilden Mickan!
Jag håller på dej, Ingen kan tycka den bilden är slampig eller knäpp då är det nog bara avundsjuka.
Vem skulle inte vilja se ut som du? Lycka till kramar

2007-02-22 @ 18:22:26
Postat av: Anonym

du gör ju som du vill..bry dig inte om vad andra tycker..du lever ju för dig och ingen annan eller hur? jag tycker i alla fall att din bild är bra och jag hoppas att du vinner :)

2007-02-22 @ 19:33:44
Postat av: Anonym

ag ¨åller med din bild var fin du e nöjd thats it! skit i andras pung åsikter bara..

2007-02-22 @ 22:34:38
Postat av: Mly

You look fucking fabulous!!!!!

2007-02-22 @ 23:05:57
Postat av: Anonym

om du är med i moore varför har du inte bilden upplagd, dom som är med i moore brukar vara ganska stolta över det.. som du verkar va!
tror inte ett smack på att du varit med i moore!

2007-02-23 @ 08:45:51
Postat av: Hellii

Urhet bild, din gött - sjuuuuuuuukt het! ;)
hahaha.

Postat av: Anonym

asso man kan ju inte see din bild bara en annan tjejs:(kan du inte sätta upp den här i bloggen .. vore gulliiigt:)
puss

2007-02-23 @ 13:16:01
Postat av: Camillaw

You go girl.. man ska inte ta åt sig av folks fördomar & svartsjuka! I´ve been there, det är bara att stå på dig!:)

PUUSS/Camilla Waller

2007-02-23 @ 13:38:46
URL: http://camillawaller.blogg.se
Postat av: Anonym

Själv skulle jag aldrig ställa upp i Moore om jag så vore gjord för det. Men det är ju jag och trivs du med det så är de ju bra :)

vad är det för annan tjej bredvid dig? Hon var ju inte lite tjock ;D så jag röstade på dig!

2007-02-23 @ 17:42:20
URL: http://danajs.blogg.se
Postat av: Michaela

Jag vet inte vem den andra tjejen är. Tack för rösten :)

/ Michaela

2007-02-23 @ 19:10:00
URL: http://michaelal.blogg.se
Postat av: denise

Hehe det var så lite så! =) Såg även att vi bodde i samma håla ;) *haha*

2007-02-23 @ 19:26:13
URL: http://danajs.blogg.se
Postat av: En som vet vem du é men känner inte dej

Lyssna..
Det är väl okej att få vara med i en tidning och få en "bekräftelse" på att det inte é bara blondiner med jätte stora bröst som kmr med..
Men samtidigt, du har din kille, hur kan man visa upp något som är din killes? ...och framför allt ditt..

Jag menar, det ska vara tvärtom..Folk ska inte behöva se det som är FÖR FINT..
Det ska vara något unikt, något som bara din kille får längta efter..
man behöver inte få en bekräftelse av folk då man visar sig halv naken( MER ÄN HALV NAKEN )
Du kunde lika gärna stå dig med kläder och tävla mot en brud som e naken och få en bekräftelse där..
Men folk tänker ju olika, och alla gör ju som man vill..

Men en tjej med självrespekt behöver inte få en bekräftelse av andra , eller överhuvudtaget göra nått sånt här..

Fixa upp dig, va naken om du vill å låt din kille fotografera dig, sen ha bilderna för dig själv eller din kille, men att visa i en sida?
/ bilden blev iallafall KATT :)
men, egentligen vem är jag som ska säga vad som är fint på dig?
DU själv ska kunna bestämma det, oavsett om du har kläder på eller inte :)

2007-02-24 @ 01:45:44
Postat av: Michaela

Jag förstår vad du menar. Men om det här är något jag vill, så får min pojkvän acceptera det. Det är inte så att bara för att folk ser den i en tidning (som är retucerad) så får dom "ha med den att göra". Den ända som kommer i närheten av den är han.

Tycker iaf det du skrev var klokt :)

/ Michaela

2007-02-24 @ 10:59:29
URL: http://michaelal.blogg.se
Postat av: Anonym

varför bry sig om vad andra tycker?
om man själv anser att man har något att visa up, go for it!

2007-02-24 @ 18:46:20
URL: http://www.wennbergs.blogg.se
Postat av: En som vet vem du é men känner inte dej

Hehe, ingen fara


En åsikt som jag hade bara =))

2007-02-25 @ 00:53:30
Postat av: Anonym

Om det hade varit bara du som drabbades av dina egna utvikningsbilder så hade det inte varit något problem. Men eftersom det inte gör det utan drabbar alla andra unga kvinnor och ger en snedvriden kvinnobild så är det inte helt okej. Utvik är en annan form av prostitution, man säljer sin kropp och låter sig själv bli alla mäns runkdröm, det är inte helt okaj. Men som sagt om det bara hade drabbat dig .

2007-02-27 @ 11:05:43
Postat av: Johanna

Jag hoppas du vinner hela skiten favorit Michaela <3

2007-03-18 @ 21:12:39

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback