Dzenita 18 år <3

Jag orkar inte ta bild på min nya klänning nu, gör det lite senare nån gång, för ni måste bara få se den.

Idag var det en väldigt rolig dag på praktiken (inter sport) fast inte Danne var där. jag och Therese busade som bara den och vi la tex små klisterlarm i Mattes och Marisa jackor som kommer börja pipa när dom går hem, skojjsigt värre. Det var tyvärr Thereses sista dag idag så jag kommer få vara själv den sista veckan, men jag har ju Maria där så det är lugnt.
Senare idag ska jag hem till Dzenita som fyller 18, GRATTIS <3 och sedan får jag se om det blir utgång för min del eller inte, beror på vilken tid dom tänker dra ut. Kläderna för ikväll har jag inte bestämt mig för, antingen svarta leggins och en vit "stickad" lång tröja med stor krage eller jeans och ett linne. Eller kanske svarta legging och min nya rosa tröjklänning, hmm svårt val?!

.

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback