minnen

Var nyss och tittade på när min lillesyster och pappa åkte skridskor i syrrans skola. Jag åkte inte eftersom att jag inte har några skridskor, så jag stod och frös ist. Men det var det värt, gud så lyckliga alla var, varenda en. Fick massa minnen från när man själv var liten och åkte skridskor, hela atmosfären utstrålade kärlek.

Men nog om det. Hade inga pengar med mig till farsta eftersom att jag hade glömt plånboken hemma, men köpte iaf lite smått och gott för 250 kr ungefär. En gul tröj-klänning, gula och vita benvärmare och två par trosor, skitsöta :) Fick låna pengar av eleonor, tack gumman <3
Men ikväll blir det till att åka till pablo eftersom att han har börjat jobba och det tar upp all hans tid!!!! haha skitsynd, så nu får jag umgås med mina OTROLIGT roliga kompisar :D ÖRR! skojja ni är bäst vänner! :D haha jag har tråkigt! Nej men nu ska jag spela bubble trubble :D puss!

.

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback