onsdag

Åh vilken huvudvärk, jobbigt! Var tvungen att gå tidigare från praktiken pga huvudvärken och satte mig på tunnelbanan mot stan, där gick jag till Pablos jobb och hämtade hans nycklar eftersom att jag skulle till honom. När jag väl var i stan så tänkte jag att jag lika gärna kunde gå och kolla i lite affärer, jag hade ju trots allt 141 kr på koret haha. Gick runt i ca en timme när jag kom på att jag skulle ju köpa hälgslen (har ingen aning om hur det stavas haha) på JC, köpte det på barnavdelningen så jag ska snart testa dom eftersom att jag inte vet om jag passar i det eller inte. Kan ju bli helt fel eller helt rätt.

Läste klart boken som jag skrev om förut (flickan och skulden) och den var j*vligt bra, tycker ni borde läsa den. Jag kommer att skriva om boken sedan för att lämna in till min lärare och kommer nog lägga in skrivningen (kom inte på något bättre ord) här sen.

Idag sker som vanligt på onsdagar;
20.00 - Men in trees. är tvungen att se det den här gången också för att se vad som kommer hända, man fick inte riktigt någon bild av allt på förra programet.
21.00 - Top model
22.00 - Lustgården


Ska sätta mig och titta på bring it on - all or nothing igen, bästa filmen någonsin. SE DEN!

.
Postat av: malla

Åhh det är inte kul att ha huvudvärk :(
Du, föresten. Såg bilden på dig i moore. Den var jättebra! Var det inte kul att bli fotad?.. Vet inte om du kommer att svara men jag chansade på att skriva lite. Ciao

Postat av: Michaela

Hejsan Malla.
Jo det var jättekul, trodde faktiskt att det skulle kännas mer pinsamt, men självförtroendet stiger när man väl stod där :)

/ Michaela

2007-02-21 @ 22:03:33
URL: http://michaelal.blogg.se
Postat av: Malin

Okej. Va kul :) ciao

2007-02-22 @ 12:07:01
URL: http://gullstrand.blogg.se

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback