skorna!

Idag har det inte hänt så mkt, pablo kom till mig igår natt vid 01.00 tiden och vi pratade lite. Somnade väl runt fyra och skulle gå upp 06.30 så jag har varit väldigt trött idag. Kom hem från skolan vid 14.00 och gick och sussa i två timmar och tog sedan ett bad.



                           


Jo, här är de läckra
skorna som jag såg



Ikväll blir det fika med Pablo och fortsätta vårt prat om hur vi ska ha det, sedan måste jag hem och plugga eftersom att jag har prov imogron i historia.


.
Postat av: skoälskare

det var bland det fulaste skor jag någonsin sett
ursäkta mig, men sanningen kan va hård...
hoppas du inte tänk köpa dem för de ser verkligen
ut som ett par skor en prostituerad skulle ha på sig.

2007-02-09 @ 22:28:58
Postat av: Michaela

haha ja det håller jag med om, tyckte bara dom va läckra på något sätt.

/ Michaela


Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback