bilder

Idag var det snack med rektorn om mina ig-varningar som är helt störda att jag ens har. Bara några prov som jag inte har gjort men det ordnar sig.
Har just varit ute med mina kusiners hundar fast jag har sagt att jag aldrig ska gå ut med en hund, var ifs ganska kul. Så pablo kanske får sin hund när vi flyttar ihop ändå ;)

Men men tänkte visa lite bilder som kan vara intressant, lite bilder på saker från mitt liv, så här kommer det, enjoy!

1.2.3.4.
5. 6.7.8.
9.10. 11.
12.13.14.



 

1. När jag spelade på Råsunda
2. Jag och angelica, lillesyster
3. Syster i skolan med kompis
4. Jag melle och vår fotograf
5. Mina babes och nån
6. Melle och jag
7. Jag och pablo
8. Jag och Jessica
9. Lillesyster evelina
10. Partytricket
11. Tequila, JA TACK!
12. Jag och eleonor
13. Jag i bajen, kommer sakna
14. muppbajen i gothia!


.
Postat av: eleonor

haha, det där måste vara en av dom fulaste bilderna på oss två.. eller nej, kanske inte föresten ^^

Postat av: Lisa 14 år

Hej gud du e så himla vacker jag verkligen ser upp på dig och du ska vara med i moore och grejjer *dröm för mig :)*
jag bara undrar vilken skola du går i för jag funderar på vart jag skall gå när jag blir äldre .. kram skummbanan

Lisa :O)

2007-02-01 @ 17:51:18
Postat av: Michaela

Tack så mkt. Kul att man har någon som ser upp till en. Jag går i tyresö gymnasium som är en väldigt bra skola, spec om man vill idrotta samtidigt men annars också. Lycka till med skol-letandet :)

/ Michaela

2007-02-01 @ 22:14:17
URL: http://michaelal.blogg.se
Postat av: Lisa 14 år

Hej okey då skall jag tänka på saken det låter som en bra skola olch du verkar som en smart tjej :)
så när skall du vara med i moore skulle vilja se :o) hoppas du inte tycker att jag är knäpp :$

Ta hand om dig
Lisa

2007-02-02 @ 12:51:06
Postat av: Michaela

Nej då, inte tycker jag att du är knäpp.
Jag ska vara med i nästa nummer, som kommer i mitten av den här månaden.

/ Michaela :)

2007-02-02 @ 19:43:23
URL: http://michaelal.blogg.se
Postat av: Anonym

Jasså nice :) ska du flytta ihop med din kille?
Hemskt kul jag skulle också vilja flytta me min kille.

2007-02-03 @ 23:26:54

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback