danscenter

Åh jag har ångest!
Jag har spelat fotboll sen jag var 7 år, alltså i 11, snart 12 år och nu ska jag bara sluta? Känns som att jag är rädd på något konstigt sätt, men jag tycker inte ens att det är kul längre. Men jag känner att jag kanske kommer ångra mig. Jag kommer ju ifs att träna 3 gånger fotboll i veckan i skolan ändå! men åh, jag vet inte vad jag ska göra. Har vart på danscenter's öppethus idag och prövat på lite och det var skitkul, anmälde mig till hipp hopp/dancehall som var väldigt mycket skaka rumpa, det tycker mickis om :) Jag vill bara att någon igentligen skulle kunna berätta för mig vad jag ska göra, då skulle allt vara mycket enklare. Men jag får ta och tänka ett tag, det är ju inte ens säkert att man kommer att få en plats på danscenter, det var väldigt många där (för många) och det var säkert många som sökte. Men men vi får se hur det blir med det.

.

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback