en dikt av Jennie

Idag har det inte hänt så mkt, har vart i skolan och sedan åkte jag ner till kanalplan för att träna, löpning! Har iaf bestämt mig för att fortsätta på fotbollen och jag tror att det kan bero på att jag gillar vårt lag väldigt mycket, hanna och malin är ju två riktigt skön typer :)

Haha en sak som måste nämnas som hände idag i skolan var på svenskan när vi skulle skriva dikter om att leva. Jennie den knasiga satt och skrattade hela lektionen och vi fattade inte vad hon höll på med, men det visade sig att hon hade skrivit en dikt:

Jag springer
Jag sparkar
Jag röker
Jag knarkar
På plattan är jag..
..mig själv
och jag vet att jag aldrig kommer komma därifrån..
..FUCK!


haha Jennie du är härlig <3

.
Postat av: Anna-Lena

Härligt att du fortsätter med fotbollen!!!!!
Din mamma sa att du behövde någon hammarbyare att prata med. Här hos mej finns ju 3 st, Annika är ju värst men jag gillar dom också så skicka frågorna så svarar den av oss som du vill ska svara. Du kanske behöver en tant som svarar eller en smart tjej :) LYCKA TILL MED FOTBOLLEN ! KRAMAR Annalena

2007-01-20 @ 14:34:31

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback