färga håret?

Promenaden med Jessica var faktiskt underbar, jag är så glad över att jag har vänner som verkligen lyssnar på mina problem och som förstår. Men dom får ju tillbaka också för jag är en såndan person som tycker om att höra på vännernas problem (inte för att det är bra att dom har problem men för att jag tycker om att hjälpa dom).  Och Jessica du har varit till stor hjälp idag, tack <3

Var och gjorde provet och det gick väl sisådär, träffade sedan pablo i gillmarsplan och pratade lite. Han och jag åkte sedan till bagarmossen och åt varsin hamburgare på grillen och sen gick jag hem och han skulle möta en kompis. Nu ska jag bara packa för att sedan åka hem till honom. Känns som att jag överdriver lite när vi bråkar, eller så är det han som får mig att tro det haha.


Nu måste jag ha er hjälp, jag funderar på att färga håret som Fregie har, vad tycker ni?

      jag nu
     Fergie, ska jag färga så?

.
Postat av: Sara

Tycker du ska färga, Feriges hår är fint. Men ditt ockås :p

2007-01-11 @ 13:16:33
Postat av: Anonym

bara att ringa om du vill gå ut på en till prommis :) lyssnar alltid

2007-01-11 @ 14:55:07
Postat av: Linn

Jag tycker du ska ha kvar din!

2007-01-11 @ 14:55:26
Postat av: --

hmmm, du har jädrans vakert hår nu, alltså jag tycker du passar i det brunsvarta håret men man vill ju alltid testa på det man själv inte har så en liten förendring skulle ju inte skada. du kan ju alltid färga tillbacka om du skulle bli missnöjd mörka färger är aldrig svåra att färga tillbacks till! :D

2007-01-11 @ 15:54:12
Postat av: Camillaw

Det kommer bli grymt:) Men du har ju en skit fin färg redan nu:) KRAM/C

Postat av: Johanna

du är läcker hur du en har det babie:D

2007-01-12 @ 18:01:21
Postat av: Anonym

Nej färga inte, ditt mörka hår passar till dina gröna ögon. Och det är mer speciellt så.

2007-01-15 @ 16:25:15
Postat av: Elin

Behåll ditt mörka hår! :)

2007-01-15 @ 21:26:23

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback