fotografering

Åh vad denna dag har varit härlig, gick upp kl 08.00 och packade ihop alla matchande underkläder jag kunde hitta, sedan åt jag frukost och åkte till skolan. Skolan var ifs som vanligt bara det att jag gjorde bort mig totalt, jag skulle gå och prata med lizzan och hon hade just suttit och spelat kort vid borden vid mitt skåp, när jag gick dit så satt det en tjej med likadan tröja och mörk hår där och jag gick fram och tog tag i hennes axel och sa: LIZZAN!!! sen såg jag att det var någon annan, grymt pinsamt!
Fick lov att gå 30 minuter tidigare från lektionen eftersom att dzenita skulle sminka mig, sedan åkte jag till gullmars och träffade eleonor för att åka vidare till karlaplan och till fotografen Jocke som skulle fotografera mig. Han sa att bilderna blev väldigt bra och att någon av dom kanske skulle komma med i tidningen :)

Apropå ingenting så kollade jag vilka bilder jag hade på min kamera som jag inte hade laddat upp och det var bilder från när jag, eleonor, jessica och lizzan var och bowla, här är några :)


.
Postat av: Lisette

HURRRU DITT PSYKFALL, TA BORT DEN DÄR BILDEN, SER JU UT SOM VÄRSTA FREAKT...
PUSSAR

2007-01-23 @ 22:30:44
Postat av: Michaela

Nejdå, du är så söt :D


Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback