översvämmning av glitter!

Nyåret blev väl sådär, inte det bästa kanske men fick ju iaf vara med pablo :) Kvällen började som sagt hemma med god mat och tomtebloss. Gick sedan hem till eleonor för att hjälpa henne med hennes lösögonfransar där vi också dränkte ner oss i glitterspray, MYS! Mötte sedan Lizzan och Jessica och tog en promenad till bussen jag skulle ta, där lämnade dom mig haha!

Jag firade nyår i rönninge hemma hos claudia där det var ungefär en 15-20 personer, alla möjliga stilar, det var härligt!
En kille som var där kom fram till mig och frågade om jag hade varit på gothia 04, för att han kände igen mig, och det hade jag ju varit. Det är så kul att träffa på folk som man har sett innan, världen är allt bra liten!

Vid 12slaget gick vi alla ut och smällde raketer och smällare, men jag ställde mig en bit bort och tände mina tomtebloss ist, raketer är inte min grej dom är så läskiga, speciellt när killarna håller på att skjuta dom på varandra :/ Men glad var jag ändå för jag fick min kyss vid 12slaget :)

Mina nyårslöften:

  • vara mindre svartsjuk av mig
  • vara mer självisk
  • sköta skolan det sista halvåret

Träffade många snälla och fina människor igår och jag hade trotts allt en bra kväll! tack till alla som delade den med mig igår.
Tyvärr tog jag inga bilder för kameran kom aldrig upp ur väskan haha, men hoppas ni får en bra bild ändå :)


Idag vaknade jag klockan 14.37 och väckte pablo men han ville inte gå upp så jag kollade på tv. Låg i sängen och myste tills klockan var 18.00 då vi gick upp för att äta och sedan åka hem till mig. Tittar nu på prison break även fast jag har sett hela den här säsongen redan. Har också hyrt en film vi ska se sen, take the lead heter den och det är en dansfilm.


 


.
Postat av: Emma

Mickan : ) take the lead är riktigt bra..

Postat av: Emma

Mickan.. Take the lead är riktigt bra :)

2007-01-02 @ 13:17:31

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback