sommar, JA TACK!

Och så en ny morgon och ännu mer snö, åh jag orkar inte mer snart, det är så himlans kallt. Jag vill ha sommar nu, jag vill kunna gå i jeanskjol, t-shirt och ballerinaskor till skolan. Jag vill kunna ligga på stranden och sola och bli brun. Jag vill kunna köpa glass som smälter innan jag ens har hunnit börja på den. åh vad jag längtar till sommaren.






Idag blir det till att åka in till farsta med mamma efter skolan, ska inte träna eftersom att min tå fortfarande gör ont, tråkigt nog. Får gå ut och löpa med pablo i helgen ist om min tå blivit bra då. I farsta ska jag iaf köpa skrivhäften till skolan och en mössa eftersom att det är så himlans kallt, brr :/ Hoppas även på att mamma ska bjuda på mat. Juste, någonting som jag inte berättat är att jag har börjat vara lite nyttigare, jag har slutat äta godis, slutat äta på mcdonalds och sen så får jag bara dricka coca cola på lördagar (fast det bryter jag ibland), jag är colaberoende :p


.
Postat av: Anonym

Din pojkvänn e fett skön :o

2007-01-26 @ 13:12:11
Postat av: Michaela

Jag vet ;)

/ Michaela


Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback