höst

Idag började jag tänka på hösten, och hur modet kommer att vara då. Jag verkligen hoppas på stövlar med benvärmare innanför, jag tycker att det är så snyggt. Stickade stora tröjor och bara ett par slappa jeans, eller leggins om det är lite varmare.

Här är min dröm-höst-outfit just nu

image422

.
Postat av: Jenny

Nä, kanske inte men de ska väl inte ha kläder över huvud taget.. Men alla försöker ju tjäna pengar på nått sätt :) Håller föressten med dig helt och hållet om höstmodet. Samma önskan av kläder :) Fin blogg du hade! Kram

Postat av: Malin

Hej grym bloog tjejen =) tråkigt att du inte skriver så ofta. du såg att du ska åka till kreta? vart i kreta? jag och min pojkvän har precis bokat en resa dit =) . Har du varit därförut? och vem ska du åka med?
Fortsätt med att vara den grymmaste bloogtjejen ;)
Kramar Malin!

2007-07-25 @ 19:17:23
Postat av: Michaela

Malin:
Jag ska åka till v'stra delen i kreta, en liten bit ifrån chania. Jag ska åka med min kille och jag har varit där förut, men det var när jag var liten.
KRAM MICHAELA

2007-07-29 @ 15:59:56
URL: http://michaelal.blogg.se

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback