Ikea

Härligt med lite värme igen.

Idag var jag på IKEA med p + hans familj och kollade på möbler till det nya radhuset. Jag valde att inte flytta med, men jag kommer att ha lite kläder här + att jag ska få en nyckel, så det kommer väl bli som ett tredje hem hehe. Vi hittade iaf lite saker till rummet, en klocka, lampa mm. Efter ett långt besök och två korvar (5 kr/st, 10 med läsk!!!!) så åkte vi vidare till Media markt och där hittade P ett par nya högtalare till sin dator. Jag började kolla på mobiler och fastnat för en,
Samsung U600, någon som vet om den är bra?

Nej men nu ska jag nog ta och hoppa in i en dusch, imorgon blir det in till stan med och träffa mamma för att äta lunch och se efter om jag hittar några nya ljusa jeans, ngra förslag?

Kram kram

.
Postat av: Isabelle^

miss sixty jeans är aldrig fel :)

Postat av: Sara

varför valde du att inte flytta med ??

2007-07-03 @ 17:04:49
Postat av: Michaela

SARA:
Jag valde att inte flytta med pga at jag tyckte att allt gick för fort, känndes liksom fel. Men jag är där så mycket så det är nästan som att jag bor där :p
KRAM MICHAELA

2007-07-03 @ 18:12:31
URL: http://michaelal.blogg.se

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback