Loreal

Sitter fortfarande här heöt ensam, var ute med lizzan ett tag och sedan gick vi hem till mig för att kolla på videofilm från när jag var liten och dansade till Spice girls, gud vad man avgunade dom.

Jo, ett tips för er som har svårt att få bort sminket på kvällarna, det hade jag förut. Men nu har jag köpt en ny borttagningspryl som är till för ögon och läppar (?!). Den är i alla fall riktigt j*vla bra och tar bort precis allt, det syns inte en enda svart fläck på handduken när man torkar sig efteråt. Den kommer från Loreal och kostar ca 64 kronor. Jag köpte min på Åhléns city och den är till för vattenfast eller svårtborttagen masscara (vikten i princip alla mascaror är). 

image418
 Denna bild ovan är på den som inte är vattenfast, det är som vattenfast har som ett blått lager "olja" över, svårt att förklara men ni kommer att se det.


Kram kram

.
Postat av: sara

jag har provat den sminkbortagningen som du berättar om, och även jag anser att den är grymt bra!!

Postat av: carro

taack!:)

2007-07-05 @ 07:46:37
URL: http://lovelyc.blogg.se

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback