med mamma på stan

Igår blev det rätt sent. Jag var hemma hos lill-P med P och hans vänner, det började med lite gatufotboll och slutade med vattenpipa på lill-P's bakgård. Men det var riktigt trevligt och alla pratade gamla minnen.

Idag åkte jag in till stan och mötte mamma, vi gick och åt på kungshallarna och jag tog en kyckling med curry :) Vi begav oss sedan till gallerian och shoppade loss, jag köpte två par jeans, ett linne och en kjol. Mamma fick tag i två par linnebyxor och ett par jeans. Efter mycket gående (kan man säga så?) så satte vi oss på Capuccio och drack kaffe och apelsinjuice, Rasmus jobbar där så vi blev bjudna och fick oss en trevlig pratstund.

Kom hem för ett tag sen så jag tog mig ett bad och bakade sedan muffins, så dom sitter jag och proppar i mig nu, mums!

   


 

  • Korta jeans - 199kr, Vero moda
  • J.Lindberg-jeans - 599kr, JC (REA)
  • Linne - 75kr, JC (REA)
  • Kjol - 99kr, Vila (REA)

.
Postat av: Anonym

skit snygg jlinderberg jeans och linnet emd söt:9 sen de korta jeansen var också najs! mycket snygga köpt.. men vad var det där för kjol egentligen .. hmm:) din blogg blir bättre by the way :D

2007-07-03 @ 19:08:14
Postat av: Karin

ser snyggt ut:)

Postat av: yes BoX

allting var jatte fint... men kjolen ? hehehehe.. inte sådar jatte nice..
men fortsatt mickis the gooood work!

2007-07-05 @ 17:24:01

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback