tråkig

Det har inte hänt så mkt sen jag skrev sist. Edrog med mig på fest i fredags och vi firade M i onsdags. Efter en trevlig middag på Friday´s så mötte jag R och J och vi drog vidare till café opera. Men mer än så är det inte, jag har jobbat lite och varot ledig då jag har varit med P.

Igår grillade vi hos mammas P och det var jättegott. Idag ska jag möta upp E ett tag och sedan ska jag hem till P och kolla film.

.
Postat av: Malin

Tja tjejen aha okey vad trevligt när ska du åka ? en vecka eller? .. jag ska åka den 26 augusti kanske åker samtidigt :P .. vi ska bo i chania stad. hoppas du får en trevlig semester och skriv mer i bloogen =) det är jätte kul och läsa =) ..
Kramar Malin

2007-07-29 @ 17:03:39
Postat av: Anonym

ok kul men inte kul att inte fatta ett skit vem e lixom E,J,R, eller vad du skrev P kanske är pablo men hallu the rest?

2007-07-29 @ 20:12:35
Postat av: Anna

Var köpte du den lilla guldiga väskan?

2007-07-30 @ 13:50:04
Postat av: Michaela

Anna:
På Gina tricot


Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback