sprutorgasm

Shit vilken huvuvärk jag har haft idag, inte kul. Har just tittat klart på säsong 2 på LOST och är såå beroende av att se den tredje. Igår jobbade jag heladag för första gången och snacka om att ha ont i fötterna efteråt, men mamma masserade dom idag så det går nog bra att jobba imogron. Börjar inte förens 17.00 så det är skönt. 

Haha jobbdagens igår var ifs ganska rolig, Jag, S och O pratade om sprutorgasmer men kunde inte komma fram till hur man får en, någon som vet och kan berätta?  S kompis hade tydligen fått en och hon hade sagt att det kändes som att man kissade på sig - usch! Men ärligt, någon som har erfarenhet?





Jag lydde ett tips :)

.
Postat av: Anonym

mickan:8 skriv om lit mer mode osv som du alltid gjort förr. elelr då gillade jag iaf din blogg som bäst :) men den e bra keep going!

2007-06-26 @ 10:36:09
Postat av: Mamsen

Jag älskar dig...

Postat av: Jennifer

Jag älskar LOST, bara o köra på med den tredje ;D

2007-07-01 @ 09:43:21
URL: http://christeline.webblogg.se

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback