style

image409I sommar ska det vara knallfärger i högsta hugg, och ja tack för min del! Shoppa chokrosa, kobolblått och lysgult på dina kläder, skor accessoarer, allt! Styla genom att ge "den lilla svarta" lite färg genom ett par rosa leggins eller smycken i den hetaste se-på-mig-färgen. Eller så sätter du helt enkelt på dig en lysgul klänning och ett par höga klackar, så är du klar!




image410


Sedan har vi ju också de gyllene tiderna när allting ska glänsa extra mycket, och som tur vi har eftersom det ska gnistra både på fest och till vardags. Shoppa glänsande skor, legging, åtminstone en klänning och dövis med smycken. Silver och guld är mina favoriter! Styla genom att bära slimmade silverleggings till en kort klänning och höga klackar (speciellt om du har leggins, annars ser benen korta ut). Och våga!






image411Och sist men inte minst kortkort, vi alla älskar det utan att erkänna det, I LOVE IT! Shoppa så korta klänningar, shorts och kjolar du kan hitta och fålla gärna upp dom lite själv, och när du ändå håller på så kan du ju alltid köpa in något kort i nån knallfärg eller glänsande. Styla med höga klackar så att dina ben ser lång ut (gärna lite brun-utan-sol om du inte redan har en fina bruna färgen). En täckande överdel, gärna med långa armar får det inte att se så naket ut, utan snarare sexigt och stiligt.

.
Postat av: Karin

jag är en riktig kjoltjej jag, är inte ett enda par shorts

Postat av: Sara

superbra tips!!,tack Michaela.
Trevlig sommar

2007-06-29 @ 22:28:23
Postat av: Jonna

tack:)
J

2007-06-29 @ 22:41:26
URL: http://jonnaat.blogg.se
Postat av: ERICA

Hej! HJÄLP MIG GÄRNA ATT VÄLJA FILM! KAN INTE VÄLJA :)

2007-07-01 @ 21:16:22
URL: http://aspelut.blogg.se
Postat av: Jenny

Vilken härlig blogg du hade, gillar den och tack för tipsen :) Kram

2007-07-01 @ 22:45:52
URL: http://jjennny.blogg.se/
Postat av: vill att du ska blogga, somförr

tråkig du har blivit, inte för att vara elak men jag tyckter det e väldigt trist.. visst skulle jag kunna sluta läsa din blogg men jag minns att från typ december tillapril in på maj var det super braa!suppeeerbraa! många som gillade den skulle jag tro. nu e den bara blääää...:(:( och det är sorjligt det, det är riktigt sorjligt.!

2007-07-02 @ 15:44:23
Postat av: ~Johanna~

Cool kjol =)

2007-07-04 @ 19:07:15
URL: http://sayitall.blogg.se
Postat av: johanna

tack för alla bra tips :)

2007-07-21 @ 16:20:54

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback