you know you love me

í'm back ;)

kom hem från gran canaria igår och jag vet att ni har saknat mig. Jag har varit lite tråkig på sistone men nu jävlar är jag igång igen.
Gran canaria var härligt, dock var det molnigt 2 dagar så det blev inte så mycket solning som jag hade hoppats på, hörde också att det har varit dåligt väder i sthlm, to bad for you ;) Ska jag vara ärlig så tyckte jag inte alls att maten var särskilt bra, det var ju ifs lågsäsong men det fanns inte många bra restauranger.

Men nu är jag hemma och ska börja med att jobba hela midsommar, kul! Så ni får ha det roligt utan mig, om det går förstås ;)

Titta förbi ikväll, då kommer ett väldigt bra efter-sol-tips :)


you know you love me :)


.
Postat av: Anonym

jobbar du midsommar på lördag :O

2007-06-21 @ 13:31:49
Postat av: Michaela

Jag jobbar på lördag ja, men inte imorgon fick jag reda på nyss :)
MICHAELA

Postat av: Jennie

härligt me gran canaria :)

2007-06-21 @ 18:04:25
URL: http://unreal.blogg.se

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback