hamburgare i salem

Idag ringde klockan på 06.00 fy fan säger jag bara, orkade verkligen inte så jag låg och drog mig i kanske 15 minuter. Gick sedan upp med tunga steg, tog ett glad juice, klädde på mig, borstade tänderna och begav mig till skolan. Hur många kan vi ha varit på de första två lektionerna, 9 st kanske, om ens det. Alla var hemma och pluggade till provet i filosofi som vi hade sista lektionen, jag kunde ingenting. Jag och Jennie gick efter 5 minuter helt "lost" haha. 
Solen sken idag igen, härligt. Tog mig en tur till salem C där jag åt hamburgare med Pablo, sedan drog han iväg till Sickla och jag hemåt. 

Ikväll blir det film med eleonor och sedan sova inför sista dagen i skolan innan lovet. Helt sjukt, vi har lov nästa vecka och alla andra har typ V.15 lite irri faktiskt!


.
Postat av: Anonym

det är ganska många skolor som har vecka 14;)

2007-03-29 @ 17:18:36
Postat av: Michaela

Vad bra :) Kram Michaela


Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback