jag älskar göteborg

Gårdagen var super, vaknade 07.00 för att duscha och sedan åta frukost. Skulle sedan sätta mig i bilen för en åktur på ca 5 timmar, men det gick rätt fort. När vi väl kom till göteborg så var det jättevarmt och skönt, det stod 15 grader på termometen men det måste vart mer. Jag älskar göteborg, det är så mysigt där och alla är så trevliga. Om jag var tvungen att flytta ifrån Stockholm så skulle jag lätt flytta dit. Vi begav oss till en restaurang där vi fick vänta i 20 minuter på maten, fatta 20 minuter! Det var inte precis värt det heller men maten funkade iaf.
Efter maten begav vi oss mot
ullevi men vi hade inte samma platser som salemkillarna och vi ville sitta vid dom. Så vi gick till deras ingång och försökte komma in men han som satt i båset sa att det inte gick, efter mycket tjatande så släppte han iaf in oss och vi träffade alla trevliga chilenare :) Vilket drag det var! BARA CHILENARE HAHA! Stod där i gult linne (ja det var oss ni såg på tv:n) och mina solglasögon fick jag lov att sätta på mig efter ett tag. Mamma ringde och skrek: Du och Pablo är på TV! haha av 30 000 människor så syntes vi, jättekul!

Matchen slutade tyvärr 4-0 till brasilien men matchen var bra i sig, brasilien lekte i slutet iaf :) När det var ungefär 2 minuter kvar av matchen så började folk springa in, bara brasilianare och det var typ 10 st. När det lugnat ner sig lite så ser vi hur en chilenare springer ut på planen och det var lilpablo! Har aldrig blivit så rädd, mitt hjärta dunkade i 180. Tre vakter sprang efter han och hoppade på honom, tröck ner honom på marken, det såg ut som misshandel. Hans pappa sprang in efter och var jättesur på vakterna så dom fick följa med vakterna till något rum.

Vägen hem var lååång, vi stannade på donken och åt och åkte sedan hem. Väl hemma hoppade jag i sängen och somnade väldigt fort, en superdag :)

.
Postat av: Maria

Åh länge sen jag åt på donken..

Postat av: Anonym

öööh:S

det var två st som sprang in..

inte nån farsa eller lilpablo:S

2007-03-26 @ 23:42:58
Postat av: Michaela

Man såg det inte på tv:n, men det var sammanlagt ca 10-15 personer som sprang in på planen.

/ Michaela

2007-03-27 @ 12:05:17
URL: http://michaelal.blogg.se
Postat av: MEEEJ!

men det var inte lilpablo gumman!! (orka hitta på)

o det var inte bara en chilenre som sprang in..

o aa Brasilien vann 4-0 :P NAAJS! så det var värd o betala för den matchen..:P

vem hejade du på då?

2007-03-29 @ 23:32:30
Postat av: Michaela

Tro vad ni vill :)
Hejjade på Chile.

Kram Michaela

2007-03-30 @ 09:27:52
URL: http://michaelal.blogg.se

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback