jag har tråkigt igen haha

namn: Michaela
födelsedag: 8 September
födelseort: Stockholm
uppvuxen i: Bagarmossen
bor: Bagarmossen
ögonfärg: Grön/brun
hårfärg: Brunt
längd: ungefär 170 +/- 2

FAVORIT
färg:
Rosa :)
plats: fotbollsplanen
bok: Sandor / Ida

spel: hmm? typ poker!
drog: coca cola
fordon: Buss
affär: H&M, Gina tricot och topshop
CD: har typ ingen haha
artist: Christina Aguilera
aktivitet: Dans/fotboll

BRUKAR DU
titta på dig själv i spegeln:
Ja såklart!
gnälla: Nån gång i månaden typ ;)
skrika: JA!
sova: Ja och det är det bästa som finns!
klä dig i svart: Ja det gör jag
gå till kyrkan: Nej
röka: vill du verkligen veta?
ljuga: Nej inte så ofta iaf ;)
hata folk: Japp
lita på folk: Endast på några få!

NÄR
läste du en bok senast:
Räknas religionsboken jag pluggade i nyss?
var du på konsert senast: Oj, länge sen
köpte du något senast: Idag, en cola & en macka i skolcafeterian
svor du senast: igår tror jag haha
sjöng du senast: För 15 min sen?
klagade du senast: För 25 min sen haha

VEM
saknar du:
Cina
vill du slå: dom vet ;)
kramade du sist: Pablo
vill du vara som: Lindsay Lohan
sårade dig sist: Pablo
vill du bli galet full med: galet full?
gjorde dig riktigt glad senast: Isabella
fick du sms från senast: Mamma
ringde dig senast: Pablo
är vackrast på jorden: Eva Longoria

HAR DU
förföljelsemani:
Ne?
tvångstankar: Ja några kanske haha
färgat håret: Ja det har jag
några piercings: öron & navel :)
egen dator: Nope :(
gjort bort dig rejält: haha såklart!
bra självförtroende: Olika från dag till dag
komplex: Några kanske
kysst någon: Jajjamensan
varit/är kär: är kär
rymt hemifrån: Nej
tuttat eld på nåt: Absolut inte!

HUR
går du:
Like a sexy lady, haha. Normalt?
svarar du i telefonen: Halloj, eller vafan det beror på vem det är haha!
mycket pengar har du: Nu? ja typ 100 kr kanske om inte midre haha
ofta bäddar du sängen: Aldrig :/
ofta städar du: hmm, räknas det att lägga sakerna i min fotölj så alltid ;)
många stör du dig på: Sisådär ett par

TROR DU
att du kommer bli något:
Vadå bli något? haha jag är redan ;)
på gud: Nej
att det finns nått efter döden: Ja
på rymdvarelser: På annat liv men inte rymdvarelser
att folk tycker om dig: Såklart :D eller?
att du kommer få barn: Ja det tror jag
att du kommer skilja dig: Oj, ingen aning!

.
Postat av: Crazypill

haha jag har inte heller tutta eld på ngt...ha en bra dag!


Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback