kan ingenting om fotboll

haha jag bara måste lägga in det här gbinlägget jag fick på playahead.

image139

Jag tycker det är komiskt när folk tycker att man är  wannabe "ett land" eller en chilenare bara för att man tittar på deras match. Snacka om att inte veta någonting om fotboll :) haha. Och btw, så bjöd min pojkvän mig och jag skulle inte kunna vara oartig och tacka nej, Brasilen live, JA TACK!

.
Postat av: Anonym

meeeeeeeen gud vad mobbad han eller hon är. du är dej själv så vida jag vet

2007-03-22 @ 19:55:55
Postat av: Tesan

Men gud så... töntigt!
Varför orkar man hålla på sådär. Jaja, bry det inte om det! Nu pratar vi om något roligare istället!
=)

Postat av: Anonym

man såg dig på matchen eller hur?
om du hade en gul lång t-shirt på dig och pablo hade en vit tshirt på sig så såg ja dig i tv :D
du dansade lite glatt :) hehe

2007-03-24 @ 20:07:12
Postat av: Michaela

hehe ja :) skojj!

2007-03-26 @ 08:43:07
URL: http://michaelal.blogg.se
Postat av: Claudio Vargas

Hej.
Jag läste inlägget om matchen och såg att någon idiot hade åsikter om dig, det kan mycket bero på att denne idiot inte hade råd att själv åka dit och sedan så han dig på tv! förstår du vilket nederlag! Idioten kanske har blivit bortdribblat av någon chilenare i någon match nån gång.
Hälsa din pablo att han har en vacker tjej. gå gärna in på min blogg och läs mina chilenska tankar.
PS Jag har en vacker tjej jag också och en dotter som är nästan lika gammal som du som är också vacker och heter Mikaela.
Cuidate mucho, chi chi chi le le le, viva chile!

2007-03-26 @ 14:40:00
Postat av: Michaela

Till Claudio:

Tack så mkt, du har helt rätt :)
Länka gärna till din blogg. Kram Michaela

2007-03-26 @ 15:18:48
URL: http://michaelal.blogg.se

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback