klanten jag

En väldigt långtråkig dag. hade prov i natur och jag gjorde bort mig totalt. Jag skulle skriva hur många protoner och elektroner syre har och jag skrev 8. Sedan sneglade jag på Ali och han hade skrivit 19. Sneglade sedan på Erika och hon hade också skrivit 19, och såklart så ändrar jag också till det. Efter lektionen så frågar jag dom varför dom skrev 19 och då sa dom "men kväve har ju det". Dom hade ett annat prov och jag som inte vågade lita på mig själv gjorde fel på typ hela provet haha. Omprov för mickis då haha!

Har nyss vart på netto och handlat goids till ikväll, först blir det film med Melissa, bring it on. Sedan blir det gilryliciouskväll :)



Jag bjuder på den ;)

från i somras!

.
Postat av: Maria

Jättesöt bild :)

Postat av: Malin

Älskar onsdagar :)

2007-03-14 @ 17:08:41
URL: http://justmoi.blogg.se

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback