paj till efterrätt

Kom just hem från en väldigt lång dag i skolan. Hade livskunskap från 15.15-17.40 men det gick fort. Vi fick prata i grupper om boken vi läst så att alla som läst "flickan och skulden" som jag också läste fick diskutera högt inför klassen. Det blev en väldigt bra diskution om vår bok och det var mycket prat om tjejer rättigheter. I Boken tar dom upp mycket om att åklagarna tycker att det tjejerna har på sig spelar stor roll. Dom tar också upp hur mycket tjejen har druckigt osv, är detta rätt? Det tycker inte jag. I ett fall i boken tog dom reda på allt om flickan, hur hon var klädd, hur mycket hon hade druckit, när hon blev av med oskulden, hur många hon haft sex med osv. Killarnas bakrund sket dom i, en av killarna hade t o m blivit anklagad för sexuellt utnyttjande nått år innan. Herregus säger jag bara.
Men men, diskutionen blev iaf väldigt lyckad och det fanns många tankar.

Nu har jag just ätit hemlagad hamburgare och paj till efterrätt :) Ikväll blir det TV, Inter - Valencia. hejja Inter!

.
Postat av: ellie

hur kan du göra din blogg så personlig och fin? har du typ pro?:P

Postat av: Anonym

bra där, hejja iinter :D

2007-03-06 @ 23:09:35
Postat av: Amanda

Hemlagad paj lät supergott! =)

2007-03-07 @ 08:50:30
URL: http://shoppingbloggen.com
Postat av: robb

kollade nyss in din bild på moore. det är inte du! den e ju så sjukt enormt omgjord..kollar man på magen och ner på benen så är det ett spikrakt streck . jag som trodde du hade fin kropp..men icke den måste göras om! FYY

2007-03-07 @ 15:51:24
Postat av: Michaela

Till robb:

Såklart att dom gör om mig haha. Trodde du alla tjejer va sådär perfekta på riktigt? :)

/ Michaela

2007-03-07 @ 18:56:35
URL: http://michaelal.blogg.se

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback