God morgon alla glada!

Jag trodde att jag hade tappat bort min plånbok igår men jag hittade imorse, så jag är på glatt humör idag. Kan knappt bärga mig tills imorgon då vi har våran skiva, ska bränna en cd-skiva till DJ:n efter att jag har skrivit klart här.
Dagens outfit får ni ikväll, eftersom att jag har träning på morgonen så går jag till skolan i träningskläder och jag tror inte att ni är intresserade av att se dom haha.

Idag blir det en lång dag i skolan igen, har livskunskap och efter det ska jag och Jenny hit och se American History X och sedan skriva en liten bit om filmen. Jag har redan sett den men kommer inte ihåg allt. Lite senare kommer pablo och han ska hjälpa mig at plugga, sen blir det säkert lite LOST! Jag måste klämma in ett bänksnack med eleonor också!

Nej nu måste jag bränna skivan och sticka iväg, puss på er!

.
Postat av: Anonym

Hoppas du fåre kul på din skiva!! :D


Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback